BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Starts of the new era..

Starts of the new era..

Monday, April 26, 2010

Ciretera: Reunion Business member..

Reunion gan mmber business… jam dah kul 9 mlm, aku dari KL ke Kampus ku.. seblum pulang, aku singah d office private kita org.. senang cite company underground.. company aku nie jual barang2 dari Japan, terutama barang antic, seperti pedang samurai, kiyoto, sanawaki. Mcm2 ar. Aku xblehla nk citer benda nie kt sini.. klu nak tahu lanjut,call je aku ok.. text msg kat mukabuku.. nnt aku reply.. emm, dah lepak2 hmpr 2 jam lebih kt offce, gossip tu la, gossip niela.. uppsss bkn pompuan je yg suka gossip taw.. laki pun gossip gak..hahah. kita org citer pasal bola, awek tue awek nie. N mcm2 ar..hahaha, jiwa laki kn.. klu citer xde modal.. sunyi ar.. dah tue sempat gak kita prg makn kat kedai thailand bawa offce kita org.. aku, Mr 5zal, Mr Raizi, Mr Jauhari dan Mr Solmo.. huhuhu. Smp je kt kedai bwh tue, org2 sekeliling usyar kita org len.. mcm xprnh tgk jejaka2 tampan lak..heheh especially yg kaum2 hawa ar, klu kaum nabi Lut yg usyar mmng xleh nk elak ar, dh tentu xmengaku umat..huhu.. tgh lepak request order, ada kakak thai nie, puishhh cun seyh.. putih cam kene celup gan kelorox..hahhaa.. dah, lawa, usyar2 lak.. apa lagi si Raizi dah start jual minyak kelapa dara.. aduh, bab nie yg aku myampah. Dah perut ku nie berkeroncong leh la pulak dia Tanya mcm2 menu, letak apa dlm menu nie, rasa cm ne n bape hrga,biasa ar dh start jual minyak, last2 si Raizi orderye, nasi goreng kampong.. sial tul la, xyah tengok menu pun dh tentu ada jual.. huhuhu, tgh2 lepak tunggu mkn sempt2 ar gossip2, tibe2 ada group kaum2 hawa, pun lepak kat gn table kitaorg, pe lagi Raizi, Jau, 5zal, Sol pun usyyar xberkelip.. wei, korang relax ar jgn tgk pompuan cam tue.. heheh, tp xpe..; respon pun ada gak,pe lagi cable dh start nk connect, aku pun layn je dia org nie, nk jual minyak kn.. si Raizi dgn muka slamba, leh lak intro diri kt girl tu, aduh,, mmng dasarla bdk nie.. biar ar.. mls nk masuk cmpur.. nahh mknan yg d order pun tbe, pe lagi aku trus capai meal aku, trus mlantak, tnpa usyar kiri kanan, perut dh lapar tue, nk mlyn dia org nie xblik aku mlm nie..

0 comments: