BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Starts of the new era..

Starts of the new era..

Thursday, April 22, 2010

Ceritera:Customer is very important


Yahuuuuiiii.. test Financial Report redo aku udah settle, ini, gara2 nk try untuk dapat Distinction huhu.. sblum  test nie aku cuman dapat merit, tapi xpuas hati la..huhu, mula2 dapat merit ok..xdehal.. so, xyah risau.. if dapat pass pun ok gak.. emm tp lecturer nie baik seyh, dia bagi bdk2 nie wat balik tuk dpt full criteria if nak buat la..jd gw rasa malas nak lepas pelaung nie.. jadi hari jumaat smlm ambik blik test FR. Haha. Bgus aku Berjaya jwb dgn yakin.. hehhee. Ptg lepas solat jumaat ku berangkat ke KL dr kampus ke KL.. klu nek highway30 minit smp ar, nie ikut jln lama dlm 40 mnit ke 1 jam.. tambah gan jame d KL lagi, KL memang trkenal ama jame dia, lagi2 waktu puncak hari biasa dlm jam 3-sampai jam 7 memng bertapa atas jln.. redah puya redah gn jame, gan pemandu lain.ada je mcm2 hal d ats jalan, tapi aku sabar.. takpe dh adat jalan d KL klu x jame mmng bkn KL.. huhu. Smp umh jam 4 ptg. Gw smp je umah, lepak2 jap dlm stengah jam, dpat call, dr manager gw.. gw sambut pnggiln ye. Biasa ar dh de informer bg tahu yg gw udh smp KL..huhu.than jam 4.37 ptg, aku kene kuar pi The Mall plaza of Putra, nak jumpa client kat sna.. kali nie gw x nek mobil la.. Gw nek automotik nouvo LC gw ke sna.hehhe.. parah jln KL, sana sini jame.. huhuh.. Smp sana park nouvo LC ku, trus ke Lobby, trpinga2 mana org yg gw mah jmpe nie. Stok kira kanan org dah usyar aku le mcm nie, aku dh nek segan lak.. aduhh.. tak kan xsampai lagi. Td kata dh de kat sana. Emm ok gw sabar,  gw call manager gw, apa kes. Than dia kata client tue trpksa balik offce jap.. than dia suh tunggu gw dsna lg setngah jam. Heyyyy berbulu tul aku.. nie r janji manusia. Takpe! Leh lah gw round kt dlm mall nie cuci2 mata hahaha.. masuk butik sana, masuk butik sini, tapi satu haram pun plastic bag yg aku xbw kuar dr butik2 tue. Maklum la window shopping. Heehe.. ada satu booth ya aku masuk nie, kat depan promoter ye girls la dlm lingkugn 18 tahun bdk nie. Boleh tahan.. tp aku boleh tahan hehehe.. dia usyar aku, aku usyar dia, than dia dkt gn aku, dia tunjuk ar apa yg dia nk jual.. biasa ar promoter.. xkan nk jual benda tu lak... Blum sempat dkat, dia bersuara ‘’hello, en boleh spend masa tak? Emm aku pun kata, ok.. tp ak tnya, kmu nk brapa minit?hehee.. ‘’cable dh start nak connection’’.. huhuhu, dia rupa ye promoter celcom, yg bagi sim cardfree tuee.. and buat survey tentang celcom.. aku layan ar dia.. aku pun ambil satu card tue.. actlly dah berbuku dah card celcom aku dpt free kat merata2, kat pertama kompleks KL dpt, Bukit bintang walk dpt.. semua dapat tempat mall dKL nie aku dpt ar.. huhuh. Aku, tgh2 syok cable nak connect, client yg nak jmpe aku tue pun call.. aku trus pergi meningglkan dia. Sbb atas dasar customer’s very important..

0 comments: