BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Starts of the new era..

Starts of the new era..

Sunday, January 17, 2010

N9, Liburr..

hari khamis yg lalu, cuti ulang tahun Yang di-pertua besar N9.. gw mengambil kesemptan hari itu pamit ke tempat uncle gw d Malacca.. huhu.. rancang ya gw mahu berangkat ke Malacca jam 8 pagi.. tp dlanjut sehingga jam 12 siang.. hahaha.. udah jd berantakkan acara ya.. maka ya harus bngun awal.. tp gw bangun jam 10.30.. huhu.. bgun gw siap2 trus jam 12 berngkat dr collge ke Malacca.. gw tiba d Malcca jam 12.45 siang, tp gw gak tahu sgt jln dsna.. gw tunggu unlce gw d fuel pam BP bndar Air keroh.. sektr 15 menit ucle gw tiba dgn mobil ya.. gw  follow mobl ya smp ke rumh dia.. tba d rumh dia, gw park mobil gw.. dia bilang mahu kemana. gw bilang mana2 aja, janji yg pess.. hehehe.. lg pula perut gw masa itu udah bekeroncong, mahu minta makan..hahaha.. terus gw bilng ama uncle, mahu mkn nie, mana tempat yg enak dan unik.. huhu.. terus uncle bilng mahu mkn d Sg Udang.. ok gw gak kisah mna2 aja. terus gw naik mobil uncle, trus ke destinasi yg mhu dtuju.. actlly gw first time dtg rmh uncle gw.. biodata dikit mengenai myuncle, dia kerja d factoryHonda Malaysia d Alor Gajah.. as CVJ engineer, and model development.. umur sekitar 32 tahun, masih jublo... kelulusan master in mechanical engineering dari Japan..huhu.. sila2 la klu mahu hntr resume bg yg cewek, msh punya kesempatan mahu dcr calon ya.. hahaha.. ngacok cerita ya..

ok, smp d sg udang, gw makan mee udang special ama rojak udang.wahhh enak bgt, nama sg udang,pst mkn ya hrus punya udang..hahaha.. lngsung hbs mkn gw dbw jalan ama uncle gw, ke A'famosa, trus naik eye on malaysia in Malacca, sblum nie eye on malaysia brada d KL.. wah.. bgus.. udah penat jln, pulang ke rumh uncle trus, rehat2 tdo sbntr.. hahaha, ikut uncle ke kilang honda.. than pulang.. jam 10 mlm gw berolak dr malacca go to N9, kerna esok punya kuliah.. uhuhuhu.. 

ok. duluan ya.. daa~

0 comments: