BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Starts of the new era..

Starts of the new era..

Tuesday, January 12, 2010

Management Meeting 2010... serabutt!!

Tahun baru.. semua baru acara mbaru, pengurusan terus semua baru.. pada 9/01/10 yg udh lepas, bru lepas briefing and management meeting for my company and Board Of Director Meeting (BOD) yg berlangsung dlm 2 sesi.huhu alangkah bosan amat gw brada dkamar meeting.. sperti kayk duduk dn tggl ddlm kmr.. tnpa lakui apa2..hahaha.. huhu. Jumaat mlm gw sudh siapin kertas kerja trus cadangan pegurusan kewangan bagi tempoh separuh tahu pertama iaitu 6 bln yg dtg.. huhu.. gw jaga di administrasi department managemnt of services and marketing.. department gw merangkap sbagai peyelaran perkhidmantan dan pemasaran syarikat d bawah SA & HA Catering & Food Services.. dan Penguransan acara di bwh SA & HA Management services Sdn Bhd. dua company yg berbeza dan ketua pengarah serta pengurusan yg berbeza.. walaupun company SA & HA Management merupakan company yg melaras pengurusan coprate, but agak besar tngungjwb gw dbawah dpartment nie.. posisi gw sbagai vice president kedua 2 deprtment byk yg gw blja dr pegalaman, trus pengalaman dr hasil belajar gw d Legend Colleges, udh hmpr 45% pegajian gw gunakan d compny ini untuk lebih improve dmsa mndtg.. huhu.. byk benda yg gw lakukn d dprtment ini.. walaupn ms gw ddparment ini ms gw blaja agak trhad tp mmbw gw untuk maju khdpn.. sprti brkrja company asing.hehehe..



Sesi kedua meeting BOD, acctly gw wakil daddy gw yg gk dpt hdr.. gw dtg ama manager gw Mr Jeffri and I. meeting adakan d the royal pall hotel KL. d hadirin hmpr 15 org BOD trmsuk daddy gw.. walaupn daddy gw hnya pemegang saham minorty ordinary iaitu sbyk 6.7%, ttp ada kuasa,hehehe.. klu dpt pegagan saham 40%, sudh cukup untk gw duduk d kerusi Chief Executive Officer (CEO)..hahahah.. angan2 gw,, mustahil untuk punya saham segedek itu..wahhhh.. meeting nie bhs mengenai rancangan syrkt msa depan n pengurusan yg lebih cekap n pulangan profit bg tahun lepas yg berakhir bln november lalu..huhu. trus juga untuk merancang pulangan yg lebih besar iatu company nie mahu dirikan HOtel & Resort Dbawh usahasama D'lamanda Holding..huhu bak ini gw blurrrr..hahaha.. gw hnya angkat aja keputusn yg dberi.. tp nsb gw bw manager gw Mr Jeffri... dia yg beri gw keputusan dn faham apa g dbhs.. hahaha.. actlly daddy gw ada bilng klu apa2 keputusan aja ikut pada majority iaitu setuju aja..hahaha.. meeting berakhir jam 9 p.m dgn ada dinner trtutup.. d the royal pall restoran..huhu..


0 comments: