BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Starts of the new era..

Starts of the new era..

Monday, May 7, 2012

Kasih Sayangmu Indah buatku..

Aku bagaikan menemukan sesuatu yang indah dalam hidupku..
perasaan cinta yang tidak pernah aku rasai sebelum ini..

Cinta yang kau bawa..
Rindu yang kau sandarkan..
kasih sayang yang kau semaikan..
Pengorbanan yang kau lakukan..
Bagaikan aku hidup diatas kemewahan cintamu..

Hadirnya dirimu mengubah segalanya..
kau jadikan aku yang menuju ke jalan yang diredhai..
Hidup ini bagaikan terdampar di tengah lautan..

Antara kau dan aku..
Dua hati menjadi satu..
Disaksikan awan yang biru..
Burung berkicauan di awangan..

Kasih sayangmu  bagaikan mekar mewangi di taman.. 
Kau bagiku kekuatan sayang..
Kau mengubah segalanya..
















Hingga kini aku bagaikan putera..
Yang sedang mencari bidadarinya..
Bersaksikan 7 petala langit,
Bahkan Hingga aku mati..
Hanya ajal dan takdir..
Pennetu kekuatan kasih sayangku..
Diiringi doa beserta seikrar janji..
Bagaikan emas yang ku gengam..
Tak akan ku lepaskan..

Hingga ke titik akhir nadi ini..
Hanya kau di hatiku ini..
Menuju keberkatan dari Illahi..


0 comments: