BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Starts of the new era..

Starts of the new era..

Sunday, November 22, 2009

Hari Senin...

huhu.. permulaan hari yang baru setiap minggu.. biasala, smlm udh cuti, hari nie harus kerja, belajar, offices dbuka untuk urusan, gedung2 kerajaan operasi urusan ya, bank2 pun menguruskan urusanya, sma ada duit masuk ataw keluar.. itula routine manusia setiap hari minggu.. begitu juga dgn gw.. hari nie seperti biasa, bgun jam 8 pg, terus siap, and berangkat ke kantor. maklum la udah sem break, gakkn mhu duduk terus, makan tido d rumah tnpa buat kerjaan, hari nie firstday check in patch card.. sebagai Vice Manager of services, bakalan perubahan baru yg gw mahu lakui dlm waktu yg singkat ini, akhir tahun juga udah hampir, jd mahu d selesaikan apa yg perlu untuk akhir tahun dan bermula tahun baru akan datang.. first thing i buat bila masuk je ke kantor ayah gw yg terletak di Menara TH selborn Off KgBaru ialah aras 7. gw akan suruh clerk d situ bawa masuk, penyata pendapatan syarikat bagi 4 bln yg awal, agenda urusan perkhidmatan, maklumat pekerja, maklumat credit2 company dan maklumat debit2 company. trus fail2 ya udah trsedia d meja gw, untuk disemak dan d update.. nah penuh meja gw. tengah langsung d buat2 kerja, daddy gw call, dia nanya hr nie dia x masuk office and sy perlu jg offce smp jam 3 nie.. ok.. gw memng hr nie xda acara, trus mahu update fail ya.. second call coming, dr client tetap gw, mahu ketemu jam 5 nie, mahu bincang untuk tempahan.. ok gw set semua ya ddlm schedule.. jam d tngan udah lepas jam 12.. aduh kerja byk lg nie.. gk aa lnjutkan lg sampai jam 1.. ok tempt jam 1. berut lapar.. lihat d offce tggl gw ama 2 orang kakak offce je.. gw nanya x pergi lunch ke cik2 nie? heheh.. dia bilng suh stanby d sini je.. gw pula nanya terus mkn ya mcm mna? gk apa nnt mknan ya smp.. bilng kakak offce tu.. trus gw yindir, untuk gw ada? mereka bilang, tuan mahu ke? gw jawab ya mahu la.. :D
heheh.. ok..

sambil tunggu mkn gw lnjutkan krja. krna jam 5 nnt mhu ketemu org...
mkn udah smp...

ok duluan ya.. mahu mkn nie..

0 comments: