BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Starts of the new era..

Starts of the new era..

Sunday, November 15, 2009

2012???


wah ke seruan..


Smlm gw ama teman prgi nonton di panggung 2012, di ibu kota Malaysia.. actly udh 2 kali prgi cari tcket nonton tp sold out trus.. smlm gw cdg mahu liat jg, kerna cousin gw d Singapore bilang cerita ya bagus bgt, ini yg jd mahu nonton.. nah smlm gw dr rumah jam 3ptg, trus ke panggung.. smp d sana aduh ramai bgt org mahu yerbu movie itu. aduh gw tawakal beratur panjang, mudahan dapt liat trserah jam brapa dn brapa byr ya gw sanggup..hehehe.. beratur punya beratur giliran gw.. hehehe yes!!! nah, gw tp giliran jam 4.15ptg, mhu.. gw tp nonton cerita itu jam 8.30 mlm, tu pun ticket cuman ada 4 ticket je.. yeah pass.. gw prg 3 org trmasuk gw.. tp tempt ya trpisah.. gw duduk d seat tgh lg 6 rows kehdp screen ama teman gw,, temnyg lain trpksa liat d 4rows kehdpn screen.. huhu.. kesampaian juga mhu nonton..


wah.. citer ya benar buat gw jd keinsafan.. gimna la klu benar kita alami detik begitu..haha gk snggup.. walaupun filem ini dijana 100% CGI, tp trnyata real amat, impak ya juga bgus dr filem lain.. gw pingin liat kali ke 2.. krna jln cerita ya bgus.. tp AWAS ya!! umat ISLAM gak harus PERCAYA dgn 2012.. Bisa jd Murtad kalu percaya ia belaku.. kerna urusan kiamat di Tangan ALLAH.. kita umat ini harus sentiasa bersedia kapan aja.. Actly mlm tu gw gak senang tido, trus fikir filem itu.. hehehe.. :P

Ok.. duluan ya,,,

0 comments: