BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Starts of the new era..

Starts of the new era..

Tuesday, September 15, 2009

Jangan PerGi Ninggalin!!


Aduh.. rasa ya amat sedih terus..
dgn apa yg udah berlaku dalam bulan ini.
terusya ia mahu ninggalin gw..
Gw amat menyintaiya..
terus jg, gw rasa menyesal amat
dgn apa yg brlaku...
gw bakal rasa kesunyian selapas ini..
aduh mahu nangis nie.. ;((
'' aku bukannya superman, aku juga bisa nangis
bila kekasih hati ku pergi ninggalin aku''

tapi trnyata aku bakal rindui ya.
selamat tnggl kekasih ku
krna gk ada yg lain bisa
mnganti tmpt mu syg....






ddlm kesuntukkan masa ini yg hnya 3hr lg..
sebelum dia prgi ninggalin gw..
gw hrus byk brmesra. dn mohon..
tapi gk ada guna mahu dikesali..
semua udah berakhir.. gw reda,,
dgn apa yg udah berlaku ini



kekasih ht gw yg dmksudkn itu
Ohhh Bulan Ramadhan Al-Mubarak
yg penuh dgn nikmat, keberkatan dn dgandakn
apa sahaja amalam kbaikan yg dilakui.. dn tiada pengganti
bulan itu selain dr bulan ini.
Bulan ini juga mngajar gw
erti kesabaran, memilihara kesihatan,
bantu mmbantu jg..
trus mahu dgantian dgn Bulan Syawal..
walupn sama silang brganti..

Gw still akan rindui Kmu Bulan Ramadhan..
Gw risau klu gk kesmpatan mahu ketemui kmu
trus brcinta dgn kmu lg dtahun hadapan..
klu umur d panjangkan ilahi pstu kita ketemu lg..

Selamat Tinggal.. Ramadhan Al-Mubarak

0 comments: